درباره اس ام اس نت

  • خانه
  • درباره اس ام اس نت

سامانه اس ام اس نت زیر مجموعه شرکت میزبان رایانه بهار به عنوان یک برند در زمینه خدمات ارسال پیامک تبلیغاتی شروع فعالیت خود را به صورت رسمی از یکم اردیبهشت ۱۳۹۷ آغاز کرد. میزبان رایانه بهار با شرکت های زیر مجموعه خود ( پرسیس سرور – پرسیس وب – اس ام اس نت ) یکی از معتبرترین شرکت های آی تی ایران می باشد. سابقه فعالیت میزبان رایانه بهار به سال ۱۳۸۶ برمیگردد.

ارائه سامانه ارسال پیامک و خطوط اختصاصی با پیش شماره های ۱۰۰۰ و ۳۰۰۰ و همچنین با قابلیت ارسال پیامک تبلیغاتی به خط هایی که شماره های تبلیغاتی را مسدود کرده کرده اند، یکی از بهترین شرکت های ارائه سامانه پیامکی می باشد.

امکانات متعدد و بالای سامانه از جمله قابلیت برگزاری مسابقات و نظرسنجی پیامکی، منشی پاسخگو و … یکی دیگر از مزیت های استفاده پنل سامانه پیامکی اس ام اس نت می باشد.

سیاست قیمت گذاری در اس ام اس نت، طوری انجام شده است که هر شخصی بتواند با هر بودجه و نیازی که دارد، اقدام به تهیه سامانه کند. تعرفه مناسب، پشتیبانی قوی و کیفیت خدمات بالا یکی از ضمانت های اس ام اس نت به مشتریان عزيز می باشد.

بر خلاف شرکت های دیگر ارسال پیامک تبلیغاتی در ایران، سامانه اس ام اس نت به صورت ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته رایگان می باشد و همیشه در کنار شما مشتریان گرامي هستیم.

همچنین افراد، شرکت ها و … که میخواهند در زمینه ارسال پیامک تبلیغاتی، درآمد کسب کنند، میتوانند از پنل نمایندگی ارسال پیامک ما استفاده کنند و بدون استرس و نگرانی های فنی، تنها و تنها به فروش بیاندیشند.

سامانه اس ام اس نت در آخر به خود می بالد که همچون مشتریانی مانند شما دارد و همیشه و هر زمان با افکار بزرگ و جهانی سعی در رونق کسب و کار شما دارد.

سامانه اس ام اس نت

X